شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چراغ

لوازم یدکی موتور

چراغ

۴ بازديد

نکات مهم و ضروری هنگام خرید چراغ موتور سیکلت:

  • قیمت چراغ: قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید چراغ موتور سیکلت را مشخص نمایید. زمانی که میزان بودجه را مشخص کنید، خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمت شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند. در نتیجه کار انتخاب برای شما ساده‌تر می شود.
  • نوع چراغ: همان گونه که می‌دانید هر موتور سیکلت دارای چراغ جلو، چراغ راهنما جلو راست، چراغ راهنما جلو چپ، چراغ راهنما عقب راست، چراغ راهنما عقب چپ و چراغ خطر هستند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید کل چراغ ها یا فقط چراغی که از موتور سیکلت شما معیوب است را خریداری نمایید.
  • لامپ به کار رفته: شما برای خرید چراغ چند انتخاب پیش رو دارید، یا چراغ موتور جعفری شاپ را بدون لامپ بخرید و از لامپ‌های کهنه چراغ قبلی خود استفاده کنید، چراغ را همراه با لامپ بخرید و کل آن را تعویض کنید و یا اینکه چراغ را با لامپ ال ای دی یا لامپ زنون خریداری کنید. هر یک از این لامپ‌ها یک سری ویژگی دارند که در قسمت قبل به صورت کامل معرفی شدند.
  • جنس طلق: طلق به کار رفته در چراغ وظیفه مهمی دارد، اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد، خیلی زود مقابل نور خورشید تغییر رنگ داده، فرسوده و از بین می رود. طلق چراغ های اصلی موتور سیکلت معمولا خیلی شفاف هستند و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند.
  • نوع عایق: این موضوع بیشتر موقع شستشوی موتورسیکلت و روزهایی که هوا بارانی است، اهمیت خود را نشان می‌دهد. اگر طلق روی چراغ و سایر قسمت‌های آن به وسیله چسب یا واشر آب بندی نشده باشند، آب به راحتی وارد چراغ‌ها می شود و موجب سوختن لامپ داخل چراغ و یا از بین رفتن کاسه انعکاس آن‌ها می شود.
  • گارانتی: همیشه از برند‌هایی خرید کنید که قطعات خود را ضمانت می‌کنند. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند، هیچ وقت شرکتی جنس بی کیفیت خود را ضمانت نمی‌کند، زیرا برای شرکت هزینه‌های زیادی به دنبال دارد. پس می‌توان این طور نتیجه گرفت که داشتن گارانتی دلیل محکمی بر بالا بودن کیفیت قطعه مورد نظر است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.