شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قطعات انجین

لوازم یدکی موتور

قطعات انجین

۲ بازديد

قطعات انجین

.

اجزای داخلی انجین یا موتور موتور سیکلت

اگر از زیر و بم نگهداری موتور چیزی نمی دانید ، بهتر است آن را به دست یک حرفه ای بسپارید. با این حال ممکن است بخواهید بیشتر درگیر شوید یا برای اولین بار در فکر خرید موتور سیکلت هستید ، مقاله معرفی اجزای داخلی انجین موتور سیکلت ممکن است در این مسیر شما را یاری کرده تا با اجزای اصلی موتور موتورسیکلت آشنا شوی


 

انجین موتور کجاست؟

انجین همان موتور موتور سیکلت است.

تفاوت انجین موتور سیکلت ها در حجم سیلندر آن ها است که قدرت آن ها را با یکدیگر متمایز می کند ، و بر اساس حجم انجین ها طبقه بندی می شوند و نمی توان گفت که کدامیک از موتورها (انجین) بهتر از دیگری است و این شرایط در زمان استفاده مشخص می شود که متناسب با آن باید موتوری مناسب تهیه کرد البته لازم به ذکر است تفاوت انجین موتور سیکلت ها که در برخی از آنها به دلیل دو زمانه بودن و کاربرد خاص آن ها بیشتر از این گونه موتور ها استفاده می شود اما در ایران بیشتر موتورهای دو زمانه تولید و شماره گذاری نمی شود. قطعات انجین جعفری شاپ شما را در تشخیص اصل و فرع بودن قطعات یاری می کنند.
طبقه بندی انجین ها در موتور سیکلت ها

انجین های 100 سی سی

  • در این نوع انجینها که دامنه وسیعتری از موتور سیکلت ها را در بر می گیرد و بیشتر از این مدل موتور سیکلت در مسیرهای شهری و حتی جاده های خاکی استفاده می کنند.

انجین های 125 سی سی

  • در بیشتر موتور سیکلت ها از این نوع حجم استفاده می شود این نوع انجین شتاب ، سرعت و همچنین مصرف سوخت قابل قبول و متوسطی دارد و باید اشاره کرد چون شتاب و سرعت بالایی ندارند با کاربری برون شهری کمتر به کار رفته می شود.

انجین های 175 سی سی

  • این نوع موتورها حجم آن ها بین 175 و 200 سی سی تغییر می کند و عمدتا در موتورهای بیابانی یا همان موتورهای
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.